Festival Turcesc, Bucuresti, 19-20 mai 2012


Imagine credit – turkfest.tuna.ro

Facebook-ul are evenimente cat cuprinde si iata ce am gasit, pentru week-end-ul urmator:

INVITAŢIE
Vă invităm să luaţi parte la Festivalul Turcesc, eveniment ce va avea loc în perioada 19-20 mai 2012, în Parcul Herăstrău. La deschiderea evenimentului va lua cuvântul Primarul General al Municipiului Bucureşti, domnul Sorin Oprescu. Veţi trăi momente unice alături de cultura şi bucătăria turcească. Artişti plastici şi meşteri de artizanat îşi vor prezenta lucrările inedite.
Vă mulţumim şi sperăm să fiţi alături de noi.

DAVETİYE
Vakfımız, 19-20 Mayıs 2012 tarihlerinde ‘BÜKREŞ TÜRK FESTİVALİ’ ni gerçekleştirecektir. Açılışını Bükreş Büyükşehir Belediye Başkanı Sorin Oprescu ‘ nun yapacağı etkinlikte; Türk kültürü ve mutfağının eşsiz örnekleri sunulacak; el sanatlarımızdan seçme eserler uzmanlarınca sergilenecektir. Festivalimize ailecek iştirakiniz bizleri mutlu edecektir.

Locaţia : Parcul Herăstrău- La Roata Mare (Intrarea prin Şoseaua Nordului)
Data : 19-20 mai, intre orele 10.00-20.00
Contact : 021.335.58.58
http://www.turkfest.tuna.ro

7 gânduri despre &8222;Festival Turcesc, Bucuresti, 19-20 mai 2012&8221;

  1. Ma bucur ca ajuns stirea la tine si chiar imi pare rau ca n-am ajuns si eu. Insa am aflat abia in ziua in care am publicat articolul si aveam deja programata o calatorie de saptamani bune. Asta e, acum… oftez si astept editia de anul viitor. Multumesc de poze🙂
    O saptamana excelenta!
    C.

  2. Merhaba canim🙂
    Bine ca postezi tu informatii referitoare la diverse evenimente ce tin de Turcia, asa ne mai punem si noi la curent😉 Astfel ca… am citit la tine pe blog, am purces la drum si… uite la shakuka pe blog imagini de la festival🙂 http://shakuka.blogspot.com/2012/05/turkfest-poze.html
    Din pacate, topicul despre Turcia la Festivalul Filmului European l-am citit prea tarziu si n-am apucat sa ma duc😦 Dar macar mi-am facut idee despre filme😉
    La cat mai multe postari gorusuruz!🙂

  3. Curios ca nu sunt mentionati organizatorii.Ca sa fie sigura autenticitatea atat a mancarurilor cat si a actelor de cultura.

  4. Cu regret, nu stiu care e exact programul si nici unde anume se desfasoara dansul. Ai putea sa iei legatura cu organizatorii, la datele din afis, si sa ii intrebi direct, ceea ce vrei sa stii. Din pacate, Bucurestiul imi face in ciuda – aleg sa plec si eu un week-end din Bucuresti si gazduieste o multime de evenimente misto (Festival, conferinta, arc traditional, Noaptea Muzeelor…)

  5. evenimentul se desfasoara in incinta parcului?
    in ce parte a zilei de duminica vor fi dasurile dervisilor? multumesc anticipat

  6. foarte frumos asa oamenii invata despre traditiile turcesti care sunt foarte frumoase:)…un like din partea mea:X

Parerea ta:

