Turcia la Festivalul Filmului European, 2012

Nu stiu daca nu ati aflat din presa deja, dar in perioada 3-13 mai 2012, are loc in Bucuresti, cea de-a XVI-a editie a Festivalului Filmului European. Turcia, ca in fiecare an, este si ea prezenta cu 2(3?) filme – spun asta, pentru ca Almanya apare ca reprezentand Germania, in Festival. Eu voi merge duminica, la Eforie pentru ca am chef de-o comedie (intre noi, fie spus, am plans pana acum la toate filmele turcesti pe care le-am vazut – am inteles, se pricep la drame).

Prezentarea filmelor de pe site-ul festivalului, o gasiti dand click pe titlul lor, mai jos, iar programul difuzarilor este urmatorul:
– astazi, Miere (Turcia) 11-05-2012 18:00 (Bucureşti – Cinema Studio)
A fost odată în Anatolia (Turcia) – 13-05-2012 19:30 (Bucureşti – Cinema Studio)
Almanya – Bun venit în Germania (Germania) 13-05-2012 21:00 (Bucureşti – Cinemateca Eforie)

Bal / Miere / Honey
Turcia / Germania, 2010, 103’ – dramă

Bir Zamanlar Anadolu’da / A fost odată în Anatolia / Once Upon a Time in Anatolia
urcia / Bosnia şi Herţegovina, 2011, 157’- dramă

Almanya – Willkommen in Deutschland / Almanya – Bun venit în Germania / Almanya – Welcome to Germany
Germania, 2011, 101’ – comedie

2 gânduri despre &8222;Turcia la Festivalul Filmului European, 2012&8221;

  1. Bal inca nu l-am vazut, dar urmarind comentariul tau o sa imi fac timp. Merci pt. indrumari🙂 Week-end placut tuturor!

  2. eu am vazut si „Almanya – Bun venit in Germania” si „Bal” astazi. Foarte frumoase..daca primul este un film despre unitate, iubire, al doilea este un film psiholosgic, in aparenta cu un subiect usor dar foarte profund…
    Si abia astept sa vad Si Bir zamalnar Anatolya da, pentru ca am vazut decernarea premiilor pentru cei mai buni actori din turcia , la TRT ! acum 3 zile si unul dintre protagonistii filmului a luat premiu pentru cel mai bun actor cred…
    Oricum est eun film cu premii obtinute la cannes anul trecut..
    vizionare palcuta
    la bilete este aglomerat, ar fi bine daca ati cumpara biletele de maine sai duminica dimineata…
    gabriela

Parerea ta:

