Putin material de studiu – limba turca

Niciodata nu m-am gandit si nu mi-am pus problema cum ar arata o lectie ideala de turca. Dar acum ca am gasit un model, vi-l arat si voua. Nu-mi aduc aminte precis de ce, bantuiam pe internet cautand materiale si intr-un final am ajuns la acest site – Elementary Turkish. Reprezinta practic site-ul de prezentare a manualuilui realizat de dn. Kurtuluş Öztopçu. Vesta buna e ca puteti descarca si voi o lectie, gratuit – click pe link-ul albastru din pagina, unde scrie Elementary Turkish: Unit 4. Sunt 22 de pagini care m-au facut sa spun ca mi-ar placea mult sa invat din acest manual.

De ce imi place?
– pentru ca propozitiile/cuvintele in turca au pe acelasi rand traducerea in engleza, la indemana si e foarte buna pentru dialogul de inceput;
– pentru ca are multe exercitii, usor repetitive, a caror dificultate creste gradual;
– pentru ca e chiar incurajanta; spre exemplu, la pagina 8 e un set de 12 cuvinte, din care 8 le gasim si in limba romana, intr-o forma sau alta;
– face referiri si pe langa tema abordata – de exemplu, la pg. 13, face referire si la ordinea sufixelor sau formele exceptionale ale cuvintelor su si ne.

Acum sunt curioasa daca veti fi si voi la fel de incantati🙂

5 gânduri despre &8222;Putin material de studiu – limba turca&8221;

  1. da, multumesc de incurajari, oricum multe dintre neclaritatile pe care le aveam au disparut cand am gasit site ul tau si m am apucat sa il studiez:))) da, turca e o limba frumoasa si chiar vreau sa o stiu:d.

  2. Terminatiile, indiferent de partea de vorbire, sunt multe, in turca. Dar cu rabdare, se pot dibui ce-i cu ele si cum sta treaba… Partea frumoasa e, ca dupa un timp, incepi sa intuiesti cum se comporta fiecare tip si vezi ca nu sunt atat de multe modele, cum pareau la inceput. Multa bafta in demersul tau, ca pana la urma, este chiar o limba deosebit de frumoasa🙂

  3. 🙂 multumesc, oricum o sa ma bazez pe site ul tau mai ales in ceea ce privesc terminatiile substantivelor care mi se par f multe:)))) multumesc de urari nu ai idee ce usurare a fost sa vad in frumoasa limba romana explicatiile gramaticii limbii turce, limba pe care s epresupune ca trebuia sa o stiu ptr ca sunt turcoaica:d da, ar fi super daca s-ar scoate manuale si s-ar pune si la vanzare:)

  4. Ma bucur mult ca te ajuta. Sunt si mult materiale ca ciorne, pe care nu le-am terminat.
    Imi imaginez ca e mai greu. Eu am incercat sa invat germana prin germana si nu a mers asa de bine. Sa stii eu am gasit niste cursuri – am vazut un manual pe okazii, daca iti vine sa crezi, dar mi s-a parut cam scump http://www.okazii.ro/cursuri-de-limbi-straine/cursuri-practice-de-limba-turca-a57719584

    Probabil, ca in timp, daca cererea va fi reala, se vor sesiza si vor scoate si manuale…

    Spor in toate!🙂

  5. fac curs de limba turca dar faza proasta e ca profu e turc deci cand mi se explica un lucru tot in turca ceata devine din ce in ce mai densa…am cautat pe net si am gasit chestiile legate de sufixe pe care le-ai expus si iti multumesc ptr ca citindu le le inteleg si pot sa invat. pacat ca nu se scot spre vanzare sau editare cursuri detaliate de invatare a limbii turce

Parerea ta:

