Resurse (IV)

Cand intalnesc o problema de turca, simt ca as scotoci intreg internetul sa gasesc raspuns. Si nu de putine ori cautarea asidua nu da roade. Dar ce sa fac cand are loc o serendipitate? (Am aflat de la radio de cuvantul asta si acum ma dau mare, da?)

Asadar, sapam din greu in Galaxia www cautand ceva si am gasit altceva; mai precis, am dat peste un manual de gramatica de numai 535 de pagini, care se poate si descarca. Inca nu am apucat sa ma uit pe el sa imi fac o parere, dar o puteti face voi. Astfel, pentru TURKISH: A COMPREHENSIVE GRAMMAR, de Aslı Göksel si Celia Kerslake, click aici.

3 gânduri despre &8222;Resurse (IV)&8221;

  1. Am fost plecata si n-am apucat sa incep sa studiez din cartea de la tine. Doar am frunzarit-o atunci si imi pare foarte interesanta si chiar simpatica, cu multe explicatii. Mai am 3 capitole din primul manual pe care ti l-am trimis, mi-am propus eu sa termin manualul pana la sfarsitul anului, dar deja imi pierd rabdarea, cand sunt nevoita sa caut atat de des in dictionar🙂
    Dar intr-o zi vom invata noi bine lb turca, nu-i asa?😉
    Toate cele bune!

  2. eu am prea multe pe cap si nu am apucat sa ma uit. o sa apelez la el la urmatoarele lectii.

    nu am primit parerea ta despre cartea pe care ti-am trimis-o. cum ti se pare?

    cu bine,
    C.

Parerea ta:

