Primele cuvinte…

primele cuvinte pe care le-am invatat in turca nu le pot scrie pe blog, dar urmatoarele au fost formulele de salut. mi se pare extrem de simplu sa inveti sa citesti in turca, pentru ca e o limba fonetica si majoritatea semnelor se citesc ca si in romana. cele mai mari dificultati la citit le-am avut cu c (se citeste gi) si ğ (nu se citeste dar alungeste vocala pe care o urmeaza) la citit si cu ı (se citeste ca î-ul romanesc) la scris.

dar dupa cateva exercitii de scris si citit, usor-usor m-am obisnuit. recunosc, inca ma impotmolesc cand am de citit cuvinte lungi, dar cred ca e o lipsa de obisnuinta. acomodarea va veni treptat, sunt sigura.


(photo credit – Amazon)
momentan am 3 carti (toate in engleza) si acum lucrez acasa dupa volumul Turkish in Three Months (Hugo’s Simplified System). imi place foarte mult cum e scrisa, explicatiile sunt clare si cred ar fi fost si mai utila daca avea mai multe exercitii. incep sa cred ca gramatica nu e atat de dificila si am nevoie de situatii in care sa imi imbogatesc si vocabularul. aceasta carte imi aduce explicatiile de care am nevoie ca sa inteleg mai bine lectiile de pe Live Mocha.

eu am gasit cartea pe Scribd, dar poate fi cumparata si de pe Amazon, loc unde am si gasit o multime de comentarii cu privire la carte. se pare ca este unul din cele mai utile manuale de invatare a limbii in discutie, pentru incepatori.

Parerea ta:

