Hello world!

din nou, bine v-am gasit, lume!

pentru ca de aproape un an invat limba turca am ajuns si la ideea ca as putea sa fac un blog pe tema parcursului meu, cum mi se pare, ce descopar interesant si poate, pe viitor, ajung sa cunosc persoane care au ca hobby invatarea de noi limbi straine.

de ce limba turca? pentru ca e altfel, pentru ca nu e o limba indoeuropeana, pentru ca de fiecare data gasesc cuvinte romanesti a caror origine e din limba turca si pentru ca imi place sa invat noi limbi staine.

cum am inceput? mai intai cu un curs online gratuit pe Live Mocha. inca sunt la Unit 3 si mai am multe lectii de facut…

apoi, am 10 lectii audio Pimsleur Turkish (aveti prima lectie pe site) pe care le-am ascultat in vreo doua randuri la mp3-player. varianta audio a unei limbi straine mi se pare o chestie nemaipomenit de utila pentru a iti obisnui urechea cu limba. nu e insa si sufiecienta pentru mine, deoarece a vedea cuvantul scris ma ajuta mai mult la memorare.

voi pune pe acest blog linkuri catre surse utile, voi scrie despre cartile pe care le folosesc eu si prin ce moduri am avut acces la elemete de cultura si cuvilizatie turca.

Un gând despre &8222;Hello world!&8221;

  1. imi place foarte mult ideea* succes ! si iti multumesc mult! si eu am acest hobby de a invata mai multe limbi

Parerea ta:

