Gramatica limbii turce

Acest post reprezinta cuprinsul intregului blog a fost editat cu fiecare articol adaugat:
Alfabetul, Caracteristicile generale ale limbii turce, Apostroful, Armonia sunetelor, Armonia vocalica, Literele de legatura, Negarea in limba turcaCuvintele duble, Seria 10 cuvinte pe zi, Exprimarea orei;
Sufixe – generalitati, ordinea sufixelor pentru substantiv, -li, -siz, -la/-le, -ci, -lik, -gi;
Substantiv – pluralul, genurile, cazurile, nominativ, acuzativdativ, ablativ, locativ, genitiv;
Verb – generalitati, timpurile verbului, infinitiv, sufixele personale pentru a fi, aorist, prezentul, trecutul simplu -di, viitorul, verbe care cer acuzativul, verbe care cer dativul, verbe care cer ablativul, modul abilitativ;
Pronume – personal, demonstrativ, nehotarat, interogativ;
Adjectiv – var si yok, generalitati, gradele de comparatie;
Adverb – generalitati, adverbul de timp, gradele de comparatie;
Numeral – cardinal, ordinal, fractii;  
Postpozitii – generalitati;
Conjunctii – ve (şi), ama (dar), ori/ sau;
Cantece traduse
Resurse
Institutul Cultural Turc Yunus Emre – Bucuresti
Nota:
Inevitabil, pe masura ce parcurg diverse materiale si intampla sa intalnesc unele exceptii sau poate explicatii mai bune cu privire la anumite aspecte prezentate deja. De aceea, unele articole sunt revizuite si reeditate odata cu trecerea timpului. Mentionez ca eu nu sunt o cunoscatoare a limbii turce, dar mi-am propus sa o invat si am ales acest blog ca pe un insotitor in acest demers. Va invit sa-mi impartasiti din reusitele si descoperirile voastre, eventualele observatii sau corecturi, prin intermediul comentariilor. L
ectura placuta in continuare!

9 gânduri despre &8222;Gramatica limbii turce&8221;

  1. Multumesc mult! Foarte folositor acest blog! Am parcurs primele 2 lectii si am inteles tot,multumita tie. Se pare ca a fost o idee buna sa incep sa invat Turca!

  2. Buna ziua ! Un blog tare folositor, multumesc. Daca ati putea verifica unele linkuri, nu functioneaza. Spre exemplu, la sufixul gi. Multumesc!

  3. Buna.Imi puteti spune si mie unde pot gasi un dictionar foarte bun roman-turc sau invers,pe internet?

  4. Nu stiu in ce masura traducatorii ar ajunge pe aces site, dar las comentariul dvs. in caz ca este cuiva util. O zi buna, tuturor!

  5. Buna sunt cristina,am 14 ani si vreau foarte mult sa fak si eu cursuri pt. Limba turca…imi doresc foarte mult….chear as dori sa ma fak si aktriţa

Parerea ta:

